Like

A flowered shirt and a pair of jeans

Ilovegreeninsp_bomarzo17

“Sculpture occupies the same space as your body”. Those statues, for me, had many stories to tell.

❣❣❣

“La scultura occupa lo stesso spazio come il corpo”. Quelle statue, per me, avevano molte storie da raccontare.

Ilovegreeninsp_bomarzo14

I wore a flowered shirt and a pair of jeans. I took my camera and I left. 100 km North of Rome, in another region and in another time and space – somehow. A fairytale atmosphere. A green lawn. A pending house. The miniature of a Basilica with dozens of columns. And many statues. With their lives and their history you could hear all around.

❣❣❣

Ho indossato una camicia a fiori e un paio di jeans. Preso la macchina fotografica e sono partita. 100 km a Nord di Roma, in un’altra regione e in un certo senso in un altro tempo e spazio. Un’atmosfera di fiaba. Un prato verde che più verde non si può. Una casa pendente. Una Basilica in miniatura con decine di colonne. E tante statue. Con una loro vita e una loro storia che si può sentire tutto intorno.

Ilovegreeninsp_bomarzo01  Ilovegreeninsp_bomarzo03 Ilovegreeninsp_bomarzo05   Ilovegreeninsp_bomarzo08 Ilovegreeninsp_bomarzo09 Ilovegreeninsp_bomarzo10 Ilovegreeninsp_bomarzo11 Ilovegreeninsp_bomarzo12  Ilovegreeninsp_bomarzo15 Ilovegreeninsp_bomarzo16ilovegreeninsp Ilovegreeninsp_bomarzo06Ilovegreeninsp_bomarzo02