Like

A red little heart

 

ilovegreeninspiration_heart_jewelry_02
ilovegreeninspiration_heart_jewelry_05

 

JEANNIE’S RED HEART

A red little heart that comes from very far away.
Fragile and delicate as only the good things can be.
With a golden dot in the middle that looks like the center, demonstrating that details make the difference and  doesn’t fail to hit.

 I met Jeannie as soon as I’ve started this blog. Receiving a week ago, a piece or rather two  fragments of her art means a lot to me.
This heart is a symbol that binds me with affection and deep esteem to a person that I’ve never seen live, but that is very close to me.

With all my love, from one of the most beautiful part of Rome. Mari

❤︎❤︎❤︎

Un piccolo cuore rosso che arriva da molto lontano.
Fragile e delicato come solo le cose belle sanno essere.
Con un puntino dorato nel mezzo che sembra il centro pulsante, a dimostrazione che i dettagli fanno la differenza e riescono a colpire.

Jeannie l’ho conosciuta appena ho aperto questo spazio.

Ricevere, una settimana fa, un pezzo, anzi due della sua arte significa molto per me.
Questo cuore è un simbolo che mi lega con affetto e profonda stima a una persona che non ho mai visto dal vivo, ma che è, a me molto vicina. Un segnale che esistono ancora persone vere e sincere.

Con tutto il mio affetto da uno dei punti più belli di Roma. Mari ❤︎

ilovegreeninspiration_heart_jewelry_01  ilovegreeninspiration_heart_jewelry_03 ilovegreeninspiration_heart_jewelry_04  ilovegreeninspiration_heart_jewelry_06 ilovegreeninspiration_heart_jewelry_07 ilovegreeninspiration_heart_jewelry_08 ilovegreeninspiration_heart_jewelry_09 ilovegreeninspiration_heart_jewelry_10