Like

Just colored in WHITE

ilovegreeninspiration_white_21 ilovegreeninspiration_white_22

White is not a color, but the color. It’s the color of Snow. Of Sand in the tropical countries where the sea is bluer than ever. Of light; the light of the sun that enlightens the heart and that takes shape at night. The stars and the moon.

The color of cream and sheets that smell of clean.

It is not a coincidence that white is not the absence of color, but it could effortlessly help you styling the most sophisticated and chic monochrome of the outfits.

And then just play on textures. Different lightness, fabrics and thicknesses. Lengths and volumes which are made up of exceptional variations and shadows.

White is the color of spring, summer and winter.

In its ability to enhance the skin kissed by the sun. Or to add the most delicate whiteness of a pale and soft face.

White is the color of purity to use in the morning with bright colored accessories and in the evenings wearing black painted leather shoes and clutch.

White is a special color because it allows you to write everything on it. There isn’t something already written, but only the time and the many ways to write on it.

❤︎❤︎❤︎

Il bianco non è un colore, ma il colore. Della neve. Della sabbia nei paesi tropicali dove il mare è più azzurro che mai. Della luce, quella del sole, e quella che ci illumina il cuore di notte quando prende forma di mille lucine. La sfumatura delle stelle e della luna.

Della panna e delle lenzuola che profumano di pulito.

Non è un caso che il bianco più che essere assenza di colore ti aiuta, senza sforzo, a rendere sofisticato e chic il più monocromatico degli outfit.

E allora basta giocare sulle texture. Diverse leggerezze, trame e spessori. Lunghezze e volumi che si compongono di eccezionali variazioni e ombre.

Il bianco è il colore della primavera, dell’estate e anche dell’inverno.

Nella sua capacità di esaltare la pelle baciata dal sole, e di aggiungere candore al più delicato degli incarnati.

Il bianco è il colore della purezza da utilizzare al mattino, magari con accessori dai colori vivaci, e la sera, con scarpe e pochette di vernice nera.

Il bianco è un colore speciale perché permette di scriverci sopra qualsiasi cosa. Non esiste qualcosa di già scritto, ma solo il tempo e i diversi modi per scriverlo.

ilovegreeninspiration_white_20ilovegreeninspiration_white_0105ilovegreeninspiration_white_01 ilovegreeninspiration_white_0301ilovegreeninspiration_white_01 02ilovegreeninspiration_white_01
07ilovegreeninspiration_white_0104ilovegreeninspiration_white_01ilovegreeninspiration_white_02  ilovegreeninspiration_white_05 ilovegreeninspiration_white_06 ilovegreeninspiration_white_07 ilovegreeninspiration_white_08 ilovegreeninspiration_white_09 ilovegreeninspiration_white_10 ilovegreeninspiration_white_11 ilovegreeninspiration_white_12 ilovegreeninspiration_white_13 ilovegreeninspiration_white_14 ilovegreeninspiration_white_15 ilovegreeninspiration_white_16  06ilovegreeninspiration_white_01ilovegreeninspiration_white_18 ilovegreeninspiration_white_19  ilovegreeninspiration_white_23 ilovegreeninspiration_white_24 ilovegreeninspiration_white_043 ilovegreeninspiration_white
000ilovegreeninspiration_white_01