Like

Less is not always more

ilovegreeninsp_DETAIL_01

Details often make the difference. The unexpected. The unusual. The combination you’ve never thought of before. Whether it’s a tee shirt with a shiny pants or a plaid shirt with a brocade skirt … or stripes worn with polka dots .. sometimes it is important is to dare… because not always the safest route is the one that will take you farther.

❣❣❣

Spesso sono i dettagli a fare la differenza. L’inaspettato. L’insolito. Quella combinazione a cui non avevi mai pensato. Che sia una tee shirt con un pantalone luccicante o una camicia a quadri con una gonna di broccato…o le righe indossate con i pois..a volte l’importante è osare…perché non sempre la strada più sicura è quella che vi porterà più lontano.

ilovegreeninsp_DETAIL_02

ilovegreeninsp_DETAIL_03 ilovegreeninsp_DETAIL_04 ilovegreeninsp_DETAIL_marni-rtw-spring2012-details_03 ilovegreeninsp_detail_Natalia Vodianova  ilovegreeninsp_marni-rtw-spring2012-details_02  ilovegreeninsp_marni-rtw-spring2012-detailsChanel: Front Row - Paris Fashion Week Haute-Couture F/W 2013-2014