Like

Don’t forget to be inspired!

SONY DSC

“If there is one creature that represents my essence, it’s butterflies”  – Patricia Velasquez

❣❣❣

“Se c’è una creatura che rappresenta la mia essenza, è la farfalla”

ilovegreeninsp_butterflies_necklace

If I think of something nice … I think about something light … soft and colorful. Or better painted. Soft and delicate colors. As clear as the light of the sun. Smelling like a garden of roses. When summer comes I can’t help thinking of chiffon, silk and lace. Fabrics that caress you. The passage of a ballerina on her pointe. Balloons flying away. Being dressed like a Princess. Flowers, feathers and BUTTERFLIES …. Never forget to be inspired by the beauty … of a dream … a flower … a place or an emotion …

❣❣❣

Se penso a qualcosa di bello…penso a qualcosa di leggero…soffice e colorato. O meglio dipinto. Di colori tenui e delicati. Trasparente come la luce del sole. Profumato come un giardino di rose. Quando arriva l’estate non riesco a non pensare  allo lo chiffon, la seta e il pizzo. Tessuti che ti accarezzano. Il passo di una ballerina sulle punte. Palloncini che volano via. Vestiti da principessa. Fiori, piume e soprattutto FARFALLE….Non dimenticare mai di lasciarti ispirare dalla bellezza…di un sogno…di un fiore…di un luogo o di una emozione…

ilovegreeninsp_ritz-2009-10-arthur-elgort natalia vodianova innocent tumblr_m2uhhvR7Uz1ruo62so1_r2_500ilovegreeninsp_butterflies_garden tumblr_m81txxe7eQ1qd6t8yo1_500ilovegreeninsp_butterfly_in your _mouth  ilovegreeninsp_colored_powderilovegreeninsp_white_dressilovegreeninsp_fashion_illustration_butterfliesilovegreeninsp_girl_with_a_tatoo