Like

Does that place really exist?

ilovegreeninsp_oceanissueilovegreeninsp_beach&seaEarly this morning – half asleep – I started to dream…

❣❣❣

Stamattina all’alba – nel dormiveglia – ho cominciato a sognare…

A scary and beautiful dream at the same time. I was in a place far away – it had no name – I was not sure, but I thought I was in Bali or something like that.

The beach was mileage and the ocean…blue.

—- I was not alone, but there were people who I had never met before — housed in a villa on the beach.

None of my memories refers to a real place. I have sharp and clear images of something  I’m not sure if it does really exist, in my mind.

In some places the ocean plunged hundreds of meters and could be seen from the villa. Giant dragons were swimming in … in a dense and lush vegetation.

I woke up with a confused feeling – something between fear and desire to find that place – wherever that may be.

❣❣❣

Un sogno spaventoso e bello allo stesso tempo. Ero in un posto molto lontano – non aveva un nome – non sono sicura, ma pensavo di essere a Bali.

La spiaggia era chilometrica e l’Oceano azzurro.

Non ero sola —- ma c’era gente che non conoscevo — mi ospitavano in una villa sulla spiaggia.

Nessuno dei miei ricordi rimanda ad un posto reale. Ho in mente immagini chiare e nitide di qualcosa che sono sicura non esiste davvero.

In alcuni punti l’Oceano sprofondava di centinaia di metri e si poteva osservare dalla villa. Dentro nuotavano draghi giganti…in una fitta e rigogliosa vegetazione.

Mi sono svegliata con una sensazione confusa – a metà tra paura e voglia di cercare quel luogo – dovunque esso sia.

ilovegreeninsp_balena ilovegreeninsp_bali ilovegreeninsp_Editorial_II_006 ilovegreeninsp_girl_in_the_water ilovegreeninsp_girlinthe cage ilovegreeninsp_karmen-pedaru-jourdan-dunn-by-mario-testino-ocean-colour-scene-vogue-uk-march-2011 ilovegreeninsp_katemossvoguebrazil1  ilovegreeninsp_xnumero-venice-beach